Yarışçılar, sürüş konforunun performansın temel bir unsuru olduğunu onaylayacaktır. Sert kuyruklu bir kadronun geliştirilmesi sırasında, kadronun konfor için optimize edilmiş alanlarını sertlikle daha ilgili olanlardan ayırmak esastır.
Piyasadaki birçok marka, bu yönleri iyileştirmek için farklı çözümler sunar, ancak bunların çoğu, kadronun yalnızca bir bileşeni veya belirli bir alanı ile sınırlıdır. SCOTT SDS2 teknolojisi ile bu yaklaşımın ötesine geçerek, ilave parçalar eklemeden veya pedal çevirme sertliğinden ödün vermeden sert kuyruklu kadrolardaki konfor kavramını yeniden keşfediyoruz. karbon liflerinin doğru hizalanması. Yeni Scale kadrosundaki sonuç, sürücü konforunu artıran ve yalnızca sele üzerinde değil, aynı zamanda sürücüler pedalların üzerinde dururken de titreşimlerin en iyi şekilde emilmesini garanti eden alanlarda özel, kontrollü esnekliktir.
Konfora yönelik bu yaklaşım, yalnızca elde edilebilecek en hafif ağırlığı barındırmakla kalmamalı, aynı zamanda pedal verimliliği adına sertliği de korumalıdır. Ayrıca, kadronun üstün sertliği, daha dik bölümlerde doğru yol tutuşu sağlar. Yeni Ölçekte, ister tırmanırken ister alçalırken performansları etkileyecek herhangi bir istenmeyen esnemeyi önlemek için tüm bu hususları göz önünde bulundurduk.