En hafifi olarak kazanamazsın. Ya da en serti olarak. Ya da en sağlamı. En hızlı olmakla kazanırsın. Modern dağ bisikletçisi için özel olarak tasarlanmış bu tekerlek hız içindir . SRAM, arazinin talepleriyle başlar ve oradan ileriye doğru ilerler; her bir tekerleğin tasarımını, ağırlık, atalet, etkileşim, sertlik ve dayanıklılık olmak üzere beş temel özellik etrafında dengeler. Nerede binerseniz binin, SRAM jantları sizi daha ileri götürür.
ROAM'la daha uzağa binin
Gün doğumundan gün batımına kadar tırmanışlar ve hızlı inişler. Modern dağ bisikletçisi için yapılan ROAM tekerlekleri, çok çeşitli arazide üstünlük sağlamak için düşük eylemsizlik tasarımı, ağırlık ve mukavemet özel bir denge kullanıyor.Sele üzeridne saatlerce geçirecek kadar dayanıklı, yarış günü için ise yeterince hafiftir.
Side Swap ile millerin değiştirilmesi hiç bu kadar kolay olmamıştı. Dişli olmayan yan kapaklar takılabilir ve el ile değiştirilebilir; gereçler gerekli değildir. SIDE SWAP SYMMETRICAL yan kapaklar taraf tutmayı reddeder. Sol kapak sağdaki kutunun aynısıdır. Her kap nereye gittiğini anlamaya gerek yok.
SOLO SPOKE ile asla yanlış değilsin. SRAM tekerleği tasarımı, farklı tekerlek uzunluklarına duyulan gereksinimi ortadan kaldırır; tek bir boyut bütün tekerleğe uygundur. Bu özdeş uzunluklu tasarım, sağ ön / arka / sürücü tarafında / yan tarafta olmayan kolların kullanışlı olup olmadığını merak etmemek anlamına geliyor.
Ön + Arka + Sürücü Tarafı + Nondrive-Side = 1 Spoke.
Taper Core Doğru yerlerde güçlü. SRAM jantlarının yan duvarları, büyük etkilere dayanabilmek için kanatlarla takviye edilmiştir. Ancak yan duvarlar daha sonra merkezi kütleyi azaltan kütleye doğru daralmaktadır. Sonuç mükemmel çukur direncine sahip çok hafif bir jant oluşturur.
UST Tubeless. İç lastik yok. UST TUBELESS jantlar, UST uyumlu lastiklerle sızdırmazlık sağlaması için tasarlanmış çengelli kenarlara sahiptir. Sonuç, artan çekiş ve kontrol, daha az atalet ve daha az dönüş direnci.
Geniş Açı Virajları istediğiniz kadar hızlı alın. SRAM tekerlekleri, ağırlık arttırmaksızın daha geniş bir jant profiline sahiptir. Bu profil, lastik şeklini daha iyi tutar, lastiğn burkullmasını engeller ve size virajlar üstün konfor ve çekiş sağlar. 19mm XC Yarışı, 21mm Trail, 23mm All-Mountain.
XD Sürücü Gövdesi . XD, 10 diş küçük bir dişlinin kullanılmasına izin veren ve kaset ile geliştirilmiş bir arabirim sağlayan yeni bir kaset sürücüsü gövdesi tasarımıdır.
Tel sayısı : 24
Ağırlık : 1610 gram-set