SRAM RED 22. SRAM, 2012'de SRAM RED yeniden tanıştırıldığında , daha iyi hale getirmek için SRAM'ın ekleyebileceği başka bir şey yoktu. SRAM RED, SRAM'ın geçtiğimiz yıI touting'le yaptığı ve atletlerinin kanıtladığı yeniliklerle yeniden tasarlandı. Hızlı, hafif, aerodinamik, ergonomik, neredeyse sessiz ve tabii ki çığır açan Yaw teknolojisiyle elbette profesyonellerin ihtiyaçlarını karşılayan özellikler ve avantajlar eklendi. Bu kombinasyona iki adet daha vites takmak, tartışılması gereken tek gelişmeydi. Eklenen fayda şu ki, ağırlık eklemeden SRAM inanılmaz derecede hızlı ilerleyen ve geriye en iyi ve en yumuşak vites geçişleri sağlayan bir sistemi kuruyor. Ve ilk defa her yerde kullanılabilir olan sistem size yirmi iki vites sunar. Herhangi bir ödün ve süsleme yok, SRAM True 22 olarak adlandırıyor ; herhangi bir dişli kombinasyonumu kullanabilirsiniz. SRAM RED 22'ye hoşgeldiniz.
Yenilik genellikle en az beklediğiniz yerlerden gelir. Daha hafif bir krank seti yapmak için, SRAM onu daha büyük yaptı. Sertlik eklemek için daha az malzeme kullandılar.
Yeni RED Krank seti, örümceğe kadar Exogram Teknolojisi sayesinde tamamen boştur. Gizli cıvata deseni, karbon fiberin daha iyi kullanımını sağlamlığı daha da artırmak ve ağırlık azaltmak için yapar.
X-GlideR ön dişliler, Yaw ön vites değiştiriciyle optimize edilmiş vites değiştirme performansı için tasarlanmıştır. Sert halkalar (5mm 7075-T6 alüminyum CNC işlenmiş), SRAM XX'den benimsenen ileri bir tasarıma sahip vites yükseltici perçinleme özelliğine sahiptir. CNC işleme, her dişin şekli, rampası ve aynakol dişlisinin neredeyse her kaydırma özelliğinin hassas bir şekilde kontrol edilmesini sağlar. Zincir halkaları, zincir ve ön vites değiştirici, optimize edilmiş performans için tek bir entegre sistem olarak tasarlanmıştır.
Exogram teknolojisi, örümceğe kadar geniş, içi boş bir kesit kullanır ve katılığı en üst düzeye çıkarırken ağırlığı en aza indirir.
Gizli cıvata deseni zarif bir görünüm verirken karbon fiberin özelliklerini etkiler.
Stiffer X Glide R zincir dişlileri, YAW Ön Vites Değiştirici ile değiştirilmek üzere optimize edilmiş daha kalın yapı, ileri kaydırma zamanlama pimleri ve rampalar içerir.
Çarpıcı iki tonlu kaplama
Not: Krank yalnızca SRAM RED Yaw T ve SRAM Force 22 Yaw Ön Vites Değiştirici ile uyumludu